Saturday, June 27, 2009

Taekwondo !!!!!


Ha! sekarang saya hendak cerita pasal Taekwondo. Saya belajar taekwondo di sekolah saya, nama juru latih saya Sanjeesh. Apabila hendak membuat latihan taekwondo, kita mesti panas kan badan dulu , kemudian kami semua kena berlari di sekeliling sekolah kami. Kemudian kami semua rehat dalam masa 2 minit je , selepas kami semua sudah habis rehat kami di bagi kumpulan kalau tahun 1dengan2, 3dengan4, 5dengan6, apabila pukul 9:30 kami semua balik. Saya suka belajar taekwondo. Apabila saya dapat buku taekwondo saya nampak guru saya dalam buku, saya lihat guru saya pernah pergi Korea. Sudah tiga minggu berlatih, kemudian kami semua dapat borang ujian.... . STOP DULU!

1 comment:

  1. Rajin-rajin berlatih, nanti boleh dapat tali pinggang kuning pulak!

    ReplyDelete