Tuesday, June 9, 2009

Adik saya Ihsan si comel.


Ok, sekarang saya hendak ceritakan pasal adik saya Ihsan. Umur Ihsan setahun lebih tinggal di Taman Mentiga Jaya. Dia sekarang suka memanjat , benda ada dekat bawah dia ambil. Semasa saya bermain dengannya dia selalu membuat muka gorilla(macam dalam gambar), kadang-kadang dia membuat bunyi va.... va.... va...., ma..... ma..... ma.... , brrrrrrrrrr, brrrrrrrrrr, brrrrrrrrrrr... . Dia sekarang suka tengok cerita Elmo , Wonder pets. Dia juga suka menari apabila dia mendengar lagu Wonder pets. Dia juga pandai salam , tadah tangan doa dan dia juga suka cium pipi keluarga kami. Dan dia suka mengajak saya berlatih taekwondo. STOP DULU!

3 comments:

  1. Kalau along sayang adik, kena tunjuk contoh yang baik pada adik2!

    ReplyDelete
  2. 🤣🤣🤣... Kenapa dengan muka dia tu?

    ReplyDelete